smarrigt

Halloj!

ååh så smarrigt det var med mat känner jag ! bor med en kock känns det som ;) 

Har även kollat klart på "sommaren med göran "  som jag skrev innan att jag skulle göra.
Ska väl ta en tripp ut med Tyson ! Kanske han har lust med, men just nu liggen han breve mig på hussen huvudkudde och sover, så söt.
Mamma kommer hit imorgon och ska kolla på hans sår. ser inte bra ut, efter han blev överfallen av en hund. Vetrinären nästa kanske ?!?!?! Usch stackars Tyson ! Kan inte vara roligt för han ! Känner själv att det inte är så roligt men en fingertopp som nästan håller på att ramla av, då kan jag ju bara tänka mig hur det känns för tyson med lite köttsår här och var.. :/
Har precis tagit en promeniz med tyson, nu ligger han i sängen igen och sover.
Ska kolla på lite filmer snart, skriver vilka sen ifall det är något att se ! :)
Tog en cigg med amanda förut, vi har alltid så mycket att prata om, även om vi träffas 10 gånger på en dag aså har vi alltid nånting nytt att prata om ! men det är kanske så tjejer fungerar :)
Kommer ett inlägg om min hund snart, lite fakta om det är någon som är sugen på att veta :)
Hörs snart! ;)
Ha De     :)
Peace&Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0