Bebis

Hello!

Jag följde med min mamma och hennes kille till hans föräldrar för att grilla.. Och så fick jag träffa den nya bebisen, stina och dannys nya, Lilla Daniella <3 Sötare bebis får man ju leta efter.. Det blev flintastek med sourcream and onion potatissallad.. Skit gott verkligen '! :)  Jag gick ute och gick en promenad med Daniella i vagnen, (2 mån gammal).. =)

Nu ligger jag i sängen och skriver här... -.- hehe
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men det kommer upp lite bilder sen från när jag va modell för en dag och lite inköp som jag ska göra snart! Ska väl hitta en ny bok som jag kan skriva om sen..!!

Så.. Gå i skolan alla barn och gör era läxor!



Ha De      :)
Peace&Love

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja gå i skolan alla barn..de tycker jag verkligen (å då också Johanna) =)

2011-06-21 @ 19:37:07
Postat av: Johanna

Det gör jag ju ! har faktiskt ganska bra betyg detta år!

2011-06-21 @ 20:09:17
URL: http://johannavannerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0