Update

Heej =)

Är hos Therese fortfarande:)
Vi satt uppe och GEJMA till klockan 1:D haha as kul!!
Blev väckt av fredrik imorse, blev helt förvånad, trodde han skulle komma efter tolv eftersom han har skola, men gick inga bussar så han var hemma, så hans mamma körde hit honom:P  Vi kommer ovanligt bra överrens xD haha vi har pratat ut och det känns skönt :)
Mamma kommer och hämtar mig sen och kör hem mig, Ska åka på bio vid 5 och kolla på "farsan" Med Evelina och Mimmie, Farmor ska gå och kolla på bröllopsfotografen :)
När jag kommer hem kanske jag ska träffa Johan :)<3

Imorgon ska jag åka till Örebro halv 7 på morgonen med Petra, Hon ska gå på en sista koll, För att kolla så det inte finns nått spår av Cancer kvar, påvägen ska vi gå in på en "dansaffär" Köpa dansskor:)  Vid 6 på kvällen ska vi till Nyköping för att gå på "öppen dans" på Line Dancen, Kommer folk från olika städer, kommer bli AS kul!
Den 17:e April ska vi åka på en kryssning, Olika Line Dance grupper hyr båten och det dansas Line Dance överallt!!:D haha as kul!!!

Nu ska jag Gejma vidare:D Vi hörs sen


Puss & Kram // Johanna Vannerstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0