Tandläkaren

Hejsan!

Kort sammanfattning av min dag...

Vaknade, gick upp 07.10, gick till skolan kvart i 8, Johan stod och väntade utanför hemköp,<3 Varit i skolan hela dagen, Imorgon börjar nationella proven i svenska, Har redan gjort dom så är inte lika nervös som alla andra, hehe, slutade 14.10, Jag och Evelina gick in på Ica, för hon skulle köpa chokladpudding (den lilla tjockisen<3) hihi nee det är hon inte,, men men, pappa kom och hämtade mig hemma kvart över 3, skulle vara hos tandläkaren halv 4,! Usch jag hatar det! Men det gick bra ändå, Nu ska jag stoppa nånting i magen, Blir väl nog att ta benen och raska sig upp till Evelina snart<3 Sen får vi se vad som händer resten av dagen<3

Puss Och Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0