Helgen!

Fredag: Var på Safiren och badade, vi hade vinterdag i skolan, kom hem vid 12-12.30, somnade på soffan, Petra kom hem och väckte mig vid 3 typ, Då åt jag lite mat och frejjer, sen så kom johan och vi gick och mötte carro, mage, viktor och robin. Vi gick till Hallen och "hängde" där, kul liv! sen så gick alla hem, medans jag mage och johan gick hem till mig , vi kåg och trängdes i min säng, Johan drog vid 22.00, Mage drog 23.00, sen gick jag och la mig

Lördag: Vaknade vid 23.00, hade fått sms av Vonkan "-Ska du följa med till hallen"  Jaja tänkte jag ,, Vi gick dit, vi var väl där vid 12. Och matchen började inte förrens 15.00!!!! menmen,, Vi gick hem till Robin och satt där ett tag, sen kom johan till hallen vid 13.00. sen fick vonkan jätte mycket skit för att hon hade dragit dit alla fast det inte var någon match xD<3 Haha, Men Sen gick vonkan hem, jag johan och mage gick hem till mig, Sen drog vi hem till vonkan en liten stund, sen kom johans mamma och hämtade oss för vi skulle sova hemma hos johan, i en stuga som han har.
Jag och Johan sov i stora sängen, och Vonkan och Mage sov i den lilla, fast Vonkan låg på en madrass på golvet, :) hihi<3 Vi somnade väl vid 04.00-05.00.<3

Söndag: Vaknade upp bredvid underbara Johan<3 Vi låg och drog oss ett tag, gick upp och tog en cigg, Sen så städade vi huset, och Mage försökte förklara vägen till Johan för sin låtsas pappa fast det gick ju jätte bra! tog fan 30 min typ xD Men sen så kom han, och nu sitter jag här, ska ta en dusch sen kommer Moster "natte" hit och äter den tradiotinella söndagsmiddagen :) Sen får vi se hur min kväll fortsätter:)

Det här var min helg, Puss och Kram<3

Kommentarer
Postat av: SÅ JÄVLA VONKIE!

TACK för en kanon helg gumman! <3

2010-02-08 @ 00:16:12
URL: http://ahrenitisalifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0