Tyson Bejnamin Mattsson Vannerstedt

fakta om min vovve för er som är intresserade:

Fullständigt namn: Tyson Benjamin Mattsson Vannerstedt
Smeknamn: Tajjan, älskling, pucko, scooby, virvelvind, bebis eller klantarsle
ålder: 1 år och 5 mån
Ras: Amstaff - Pittbull (blandis)
Kön: Okastrerad Hane
Kännetecken: nougat färgad, överflödigt skinn och skrynklig i ansiktet
Humör: GLAD

Övrigt:
Han är snäll, Hoppar på nya människor, förutom småbarn då han känner att det inte går riktigt, Han är VÄLDIGT  klumpig, när han skakar sig ramlar han nästan omkull, han är väldigt mammig av sig, skulle helst inte lämna min sida i onödan. Skäller aldrig, förutom när han busar då han morrar mest. Lydig innomhus, ute i kopplet är det roligt och testa mattes gränser tycker han, han är lydig utan koppel ute i skogen, i sammhället skulle det aldrig funka. Träffar han nya hundar står han och viftar på svansen och tycker det är jätte roligt, även om den andra hunden skäller. Han hatar att duscha, han hatar när det regnar och han har aldrig badat i nån sjö. Han tycker det är spännande med raketer när dom är påväg upp i luften men när dom väl smäller är det väldigt läskigt. Han gillar sin nya mat, även massa annan mat, men han får inte äta det eftersom han är allergisk mot spannmål. Men vi brukar lyxa till det för han och ge han ris i maten, då har vi nån som blir lycklig ;)
Han är även en knähund, sitter i knät på bussen helst, jobbigt ibland och när jag sitter vid den stationära datorn så brukar han sitta i knät :)
"Jag älskar att stå ute på balkongen och titta på alla roliga människor som går förbi, men kommer det en hund då börjar jag pipa lite för jag vill leka!:)" - Citat från Tyson :)
Nu vet ni lite om min lilla tajjan ! :)
Tröttis :)<3
Flugan Tyson :)
Plutten då<3
Vilken stil :)
Lägg märke till hans hals ;)
Han är snäll, Hoppar på nya människor, förutom småbarn då han känner att det inte går riktigt, Han är VÄLDIGT  klumpig, när han skakar sig ramlar han nästan, han är väldigt mammig av sig, skulle helst inte lämna min sida i onödan. Skäller aldrig, förutom när han busar då han morrar mest. Lydig innomhus, ute i kopplet är det roligt och testa mattes gränser tycker han, han är lydig utan koppel ute i skogen, i sammhället skulle det aldrig funka. Träffar han nya hundar står han och viftar på svansen och tycker det är jätte roligt, även om den andra hunden skäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0