Dag 3

Vilken årstid jag gilalr bäst & varför?
Sommaren, dels för att det är varmt och skönt och för att jag fyller år,
Dessutom så händer det alltid nånting på sommaren,
Alltid folk ute med ett glatt humör.!
Alltid någon som pratar med en.
Nackdelar är väl att det är så mycket ungdomar som festar och så händer det en massa olyckor som kude förhindrats.
T.ex bilkörning när man har druckit, sånt kan ju förhindras.!
Men nu blir det käk snart och en liten update till..
Vilken årstid jag gillar bäst & varför?

Sommaren, dels för att det är varmt och skönt och för att jag fyller år,
Dessutom så händer det alltid nånting på sommaren,
Alltid folk ute med ett glatt humör.!
Alltid någon som pratar med en.

Nackdelar är väl att det är så mycket ungdomar som festar och så händer det en massa olyckor som kude förhindrats.
T.ex bilkörning när man har druckit, sånt kan ju förhindras.!

Men nu blir det käk snart och en liten update till..
Ha De     :)
Peace&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0