Åsikt

Hej hopp!
Ni som läst min blogg och så, har säkert lagt märke till att uppe i headern står det "my own life, in my own words"

De menar jag med att jag säger vad jag tycker och tänker i min blogg, och ni alla andra får tycka och tänka exakt vad ni vill i mon "kommentar låda" som jag så fint kallar det. Har vi olika åsikter, Fine , i don´t care. Men de finns ju personer som måste argumentera mot en annan persom som har en helt egen åsikt om nånting tills den personen har "rätt" om man kan säga så..  Så för er alla som läser eller kikar in, skriv EXAKT vad ni vill. Fråga EXAKT vad ni vill. Känn er som hemma här på min sida :)
Ville bara att alla skulle veta det. Så ni inte känner att ni inte kan kommentera eller så för att ni inte kan skriva vad ni tycker och tänker.. !
Och jag skriver om mitt liv i mina egna ord, och gör mig inte till så folk ska gilla mig. Men har ni några synpunkter på vad ni vill att jag ska skriva så säg det till mig! Det skulle faktiskt vara väldigt roligt!
Har haft lite svårt att komma på vad jag ska skriva om, men nu håller jag ju på med min novell som jag tänkte visa för er bit för bit. Sedan har jag börjat läsa böcker så när jag läst ut en bok så skriver jag en liten reciension om vad den handlar om och vad jag tycker.
Sen har jag haft en liten vetskap om kläder, vad som är snyggt och inte snyggt. Och vad som är "Trendigt" och inte. Men jag har min egna klädsmak och jag tänkte visa den för er , så , så fort jag köper nått så visar jag det., så kan ni lägga en kommentar om vad ni tycker och så. Så det är ungerfär vad min blogg handlar om, duger det inte, säg det! Ge mig tips, ideér eller önskningar på om vad NI vill att jag ska skriva ! Det blir lättare för mig, och roligare för er att läsa , TRO mig ! :)
Så.. åter om min dag.. Upp 10 över 7 för att sedan åka till therese,  sen va vi och handla, och åkte till nykvarn för mina kläder hade kommit, eller ja ett par thigtis och ett par "slip-in" skor, som jag ÄLSKAR!

Nu blir de korvstroganoff m. ris som min älskling står och lagar medans jag ligger i sängen och skriver här, man måste ju passa på ;)
sedan film, "Sommaren med göran" .
Men Hej så länge !



Ha De     :)
Peace&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0