Mycket,

Herregud!


Det är mycket som händer nu alltså, det är nånting varje dag, :O
Sen jag flyttade till Vagnhärad så har jag aldrig haft nånting att INTE göra!:O Helt sjuk, upptagen kvinna här :) haha  ne men ska väl skriva lite om dom senaste dagarna så ni vet att jag lever (aa) hihi



Hade ju lov hela förra veckan , fullt upp! I helgen var jag i Nykvarn och hjälpte min Mormor och Morfar att flytta, sen orkade jag inte åka hem till vhd, så jag sov hos min mamma i södertälje lördag till söndag, på söndagen var vi på stan och shoppade massor med saker!  Sen så hämtade vi upp joss och hon följde med hem till mamma, jag fixade mig sen gick vi och mötte Ida vid bussen och vi gick hem till mig igen, Vi satt och spelade kort och lite sånt :) Sen så åkte jag hem till Vanghärad igen , så träffade jag Alex han följde med mig till affären för att kolla på hårfärg, sen gick vi och mötte Marcus, sen så mötte vi Robin :) Vi lalla runt lite, sen så gick alex hem då gick jag och Robin med Marcus en bit och så skulle vi träffa Polly :) Sen bar det av hemmåt,! Hade jätte svårt att sova den natten! men som tur var så har jag 2 Riktigt bra vänner och en Riktigt bra kontakt mamma som stöttade mig den natten! Så tack till Alex Robin Och Therese!<3

Idag Måndag så var det skola, gick väl si sådär eftersom jag hade sovit dåligt, Men orkade ändå! Sen så efter skolan kom Petra och hämtade mig och vi åkte till Pappas jobb för att hämta min bror Pauli för han skulle till Trosa,, :)  Sen så kom jag hem och fixade mig lite och gick upp till bussen som gick kl 16.00 Till Tälje för att gå på hockey!! 

SSK - RÖGGLE    2 - 1 i förlägning :) Men härligt att SSK vann iaf :)

Och så kom jag hem vid 10 kanske? Johans mamma kom och hämtade oss vid rinken och jag somnade i bilen (a) hihi :)
Och nu sitter jag här! Helt slut, Nu ska jag sitta lite till här sen duscha och äta sen sova! :D haha

Nu har jag inte mer och skriva tror jag ? :O haha annars återkommer jag :)

Puss & Kram // Johanna Vannerstedt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0