uppdatering!

Dålig uppdatering, jag vet!

Igår var jag i nya skolan för första gången:) gick väldigt bra, har träffat mycke härliga personer:) trivs faktiskt väldigt bra i skolan, trodde inte att det skulle gå så bra faktiskt:)

Idag var jag också i skolan, va faktiskt med på idrotten vilket jag inte varit på huur länge som helst, hehe (aa)
Har fått reda på att den linjen jag skulle söka till på Realgymnasiet inte blir av! så får söka till nånting annat, tråkigt:( Men finns inte att göra så mycket åt saken ,, :/

Imorgon är det schemabryt,hatar sånna dagar,! Men inge skolk nu! Efter skolan ska jag och några vänner åka och kolla på SSK-DJURGÅRDEN , Hoppas det går bra för SSK:) Nu ska jag väl ta nånting att käka, sen sitta och ta det lungt vid datan ett tag tills jag kommer på nånting att göra, :)

På fredag kanske jag åker till hölö och kollar på min nya katt, har inte sett han mer än på bild:( men åker till vagnhärad på lördag igen ska på barnkalas:) Min kusin Wilma fyller 4 år, och jag har köpt en jätte gullig tunika/klännig, och en rosa liten tjock tröjja till:) efter det så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, så  bara höra av er om ni vill hitta på något:)



Saknar mina vänner i Nykvarn otroligt mycket! Trodde aldrig att det skulle vara såhär jobbigt:( Men kommer den 5:e februari, inte långt dit som tur är, <3 Men jag älskar er det vet ni<3 Finns inget som är bättre en er<33

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0