Uppdatering

Hej!!

Blev tillsagd att uppdatera bloggen, och det stämmer jävligt bra :P Haha Har varit så mycket nu den senaste tiden :P

Sitter nu i hölö hemma hos Therese och spelar data xD Mycket trevligt, sett min nya katt nu, Gustaf, Han är INTE stor,! Skit liten :P
Åker hem imorgon vid tre tiden, vid Fem ska jag Farmor Mimmie och eve gå på Bio och se "Farsan" Hoppas den är bra :P
Det går as bra i skolan faktiskt, Petra pratade med rektorn här för ett tag sen och jag får jätte mycket beröm av lärarna för att jag är så duktig och Ambitös :P haha... Jag har gått och blivit KÄR!! hihi (aa) Johan Söderberg heter han och vi har varit tillsammans i 2 veckor och 4 dagar :) Jag är super lycklig, och mina nya vänner är underbara, Älskar dom, hela högen :) haha
Trivs jätte bra i Vagnhärad faktiskt, träffat massa folk som jag tydligen lekte med när jag var liten och bodde i vhd :O haha världen är bra liten ! xD
Nu har jag sportlov, skönt med lite vila från skolan, men ändå så längtar jag tills vi börjar igen, Trivs så bra så det är skit kul och gå upp på morgonen och gå till skolan :)
Träffade mamma här för ett litet tag sen, hon började gråta och grejer,,men det är som det är,,, ;/

Idag så storstädade jag och linda Paulis rum! såg förjävligt ut!!! Tog 2 och en halv timme!! Sen gick vi och pantade alla ölburkar och flaskor, fick 61 kronor, så vi köpte godis och dricka (a) :) hihi,,

Nu har jag väl fått med allt tror jag ? haha men det visar sig, ska försöka komma ihåg att uppdatera oftare!! så mycket att göra nu för tiden xD haha :)
Men vi hörs:)


// Johanna Vannerstedt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0