Promenad!


Update!


Kommit in nu efter promenad med Evelina, Vi gick och mötte Mage och Marklund, sen så mötte vi Taavi och Joel, Vi gick till isbanan vid skolan, där träffade vi Alex, sen kom klacke:)
Sen stod vi och nörda uatnför Hemköp xD No life!
Sen så drog alla åt ett varsit håll typ, jag fick sällskap hem av Klacke, han bor ju typ vid mig:)

Imorgon är det nationella i skolan, och efter skolan är det Linde Dance:) Sen måste jag hem och göra massa läxor!

Just nu sitter jag och skriver här xD och smsar med Johan<3
Vi ska va i helgen, och på söndag 14/2, alla hjärtans dag så ska vi vara själva:)<3

Nu ska jag ta en dusch och sen sitta lite här eller göra lite läxa? vet ej , får se vad som händer:) Ha det bra så länge :) Puss Och Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0