Måndag

heej!

Va i skolan idag, mycket trevligt som vanligt:) Följde med Evelina hem en liten stund efter skolan och åt en Cupcake (stavning?) för henne mor fyller år idag GRATTIS!
Kom hem nu, så får väl se om jag ska vara med Sophie och kp, annars blir det att sitta hemma och plugga SO och ENGELSKA...:)

HAHAHAHAHAHA just det igår kväll vid sju gick jag ut med eve, vi träffade Robin och Alex utanför Ica, sen åkte jag och eve lite bil med ante, sen när vi skulle gå hem så gick vi och fångade snöflingor med tungan, då kommer ante och dom förbi med bilen och ante skriker:

- Jag har hört att du gillar att ha saker i munnen!
- Jaaa
- Vitt är det också!

HAHA xD så jävla kul:P

Men nu så får vi se hur min dag fortsätter, skriver ett inlägg lite senare om jag hinner:) Puss<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffa du robin westerberg?

2010-03-13 @ 17:26:28
Postat av: Johanna

Nej,,

2010-03-13 @ 17:29:25
URL: http://johannavannerstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du träffat honom mera efter festen hos johanna läck? :D

2010-03-14 @ 01:41:28
Postat av: Johanna

Nee det har jag tyvärr inte gjort

2010-03-14 @ 02:45:53
URL: http://johannavannerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0