Home!

Hejsan!
Förlåt att jag inte skrev igår!!

Igår: Jag va med eve en liten stund, sen så drog jag ut och träffade Carro en liten stund, mycket trevligt:) gjorde inte så mycket när jag kom hem, Kollade på Paradise hotel, och sen gick jag och la mig:)

Idag: Vaknade vid 7, kände mig lite hängig, lite feber och ont i kroppen, pappa ligger med feber just nu så inte konstigt att man känner sig lite konstig, mötte eve, gick till skolan, Va inte på världens bästa humör idag kanske, men blir nog bättre imorgon, :)
Nu ska jag ta en dusch sen stoppa nånting i magen, sen ska jag dra till gårn med Eve och Veronica:)
klockan 22.00 är det FINAL på Paradise Hotel, Måste se!
Men nu ska jag dra och fixa lite:) hörs sen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0