2010-02-03

Heej!<3

Skolan idag då, Försov mig lite imorse, Vonkan kom till mig imorse så gick vi till skolan tillsammans:) Och hon hade världens coolaste mössa på sig idag xD haha ful men cool, och jävligt skön :) haha <3
Inte hänt så mycket idag faktiskt,, Pappa kommer hem snart då ska han köra mig till Lina, ska bli mysigt att få träffa henne :)
Men skriver när jag kommit hem så får ni läsa om vad jag och Lina hittat på för skojj:)<3

Vonkan<3

Evelina<3
Mina Dagar Med Er Är Underbara<3
(sorry för bilderna, men dom jag fick tag i, Ni är jätte söta!<3)

Kommentarer
Postat av: SÅ JÄVLA VONKIE!

DU ÄR UNDERBAR.. och jag vet, att du vill ha min mössa (a)

2010-02-03 @ 23:07:51
URL: http://ahrenitisalifestyle.blogg.se/
Postat av: johannaaa

du kan va!<3 Haha självklart!!! Not!! (A)<33

2010-02-04 @ 14:23:19
URL: http://johannavannerstedt.blogg.se/
Postat av: den bästa så klar evelina dårå:D

du är underbar älskar at vi kommer så jävla bra överrens:D<3 vonkans mössa äger :D tim har en lika dan ^^<3

2010-02-04 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0