MOBIL!




Heeej !

Som ni kanske ser så är de bild på en mobil, och vill bara informera att det är min nya :D haha sjukt stolt faktiskt. Min första touch mobil :) Får se hur det går, hade egentligen inte råd att köpa den men då röck min pappa in och hjälpe mig att betala lite på mobilen och försäkringen :) han är snäll han :) Så nu sitter jag här och touchar lite granna,, Väntar på att anton ska komma hem så jag har någon att prata med :) Blir lungt ikväl, har tappat humöret för fester och sånt nu för tiden, har verkligen ingen lust, vill bara ligga hemma och kolla på tv och mysa med kudden. Ser fram emot helgerna i veckorna för då kan jag få ha mina myskvällar :)

Jag och anton köpte hämtmat idag, blev kebab , gött! men som vanligt så blir jag proppmätt efter typ halva xD haha!

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ha en dejt med en cigg, sen kudden :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0