Lite så och lite så

Hej!


Jag skrev tidigare att jag och min kille skulle göra egna saker hela helgen, men slutade med att jag ändå åkte hem till han. Men så åkte jag hem till min mamma idag (söndag) och ska sova här, och imorgon ska mamma köpa hårfärg till mig , så ska jag färga håret rött och lämna min blonda lugg, men blir det inte bra så ska jag färga luggen också röd! kommer bli nice!


Skolan går bra, lediga imorgon och på fredag så det är bra skola  tisdag onsdag och torsdag, ganska skönt faktiskt, för jag har fått en hemsk hosta som tar kål på mig. är helt slut för att jag hostar så mycket, så min mor ska kanske fixa en lungröntgen åt mig så jag får kolla lite.

Idag så klippte jag min lugg, och även mitt lös hår:) Det blev bra :) Ska försöka få mitt kol svarta löshår att bli rött också, får hoppas det går bra.,. haha!

Saknar Anton lite granna, faktiskt!<3



2010-09-01<3
Anton Mattson <3 Johanna Vannerstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0