Sorry!!

Förlåt för dålig uppdatering!! Men det har varit så mycket nu på sista tiden så det är inte klokt! Så tog en paus från bloggen för att orda upp allting! Men nu är jag tillbaka och allt är nästan bra, Förutom att jag är så missnöjd mett mitt framförande idag på Svenska Nationella!! Fick bara G+ Vill ha mera! Och sen så fick jag reda på att min kontaktmamma måste avliva sin hund imorgon för att det har bitit en annan! Kommer sakna Semlan jätte mycket! Så kanske ska åka med till vetrinären och säga hejdå, :(
Annars är allting hyffsat bra, Jag och Johan är inte tillsammans längre, jag kände att allting gick för fort fram, MEn han förstod och jag hoppas han inte blev ledsen, Men jag sa att jag fortfarande vill vara vän med honom! Och det är vi :)

Idag va det ju skola, Blev lite depp efter det med Semlan, Men jag blev jätte glad när Mimmi kom och frågade hur det var, Så frågade hon om hon fick mitt nummer och det fick hon, Så Skickade hon ett sms senare "Det är bara säga till om det är något!<3/ Mimmi" Jag tyckte det var så gulligt, eftersom vi inte känner varandra så bra, Det så sånna vänner man ska ha!<3 Finns här för dig också!<3

Skulle ha dansat idag men känner att jag verkligen inte har någon lust, så kommer kanske dra till Gårn eller bara vara hemma och ta det lungt! Får se vad som händer,

Köpte biljett till ADEPT idag också, Och så fixade jag även ett gårdskort så nu är det klart,!

Men nu ska jag äta lite och sen ska jag väl dra upp till Evelajna!<3

Ha det bra! <3

//Johanna Vannerstedt

Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

då ses vi kanske på gårn sötis! :d <3

2010-03-09 @ 16:36:35
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa! ;D<333

2010-03-09 @ 16:40:45
URL: http://johannavannerstedt.blogg.se/
Postat av: mimmi lehtonen

jag finns alltid sötnos!

fast vi inte är så bra vänner, så kan du alltid prata med mig. :) <3

2010-03-11 @ 17:42:36
URL: http://mmimmiyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0