Puh!, Äntligen

Hej bloggen, Har inte haft tillgång till dator på hela helgen men nu sitter jag här, tänkte skriva vad som hänt i helgen,

Fredag: Sov hos Therese torssdag till fredag, åkte till Nykvarn för att börja packa alla mina saker, jag pckade det nästan allt, sen kom joss till mig då drog vi ut och träffade Erik, Filiph , Danne och Ida, Vi gick hem till Johanna Läck, och där var det fullt ös, min sista kväll i Nykvarn blev jätte lyckad, :)

Lördag: Sov hos Johanna tills idag, Mamma hämtade mig, jag åkte hem och packade resten som var kvar sen kom pappa och vi började bära ner allting till bilen, usch vad det avr jobbigt , När det var klart så åkte vi till Vagnhärad och började fixa med mitt rum:) Tog det lungt hela kvällen gick och la mig vid 10 var helt slut!

söndag: Började fixa med alla sakerna i mitt rum men fortfarande ingen ordning med allt,, gjorde inte så mycket tog det mest bara lungt

Idag: Idag har jag inte gjort så mycket, fixat mig lite, varit uppe hos farmor och pratat lite, Ska snart gå och möta min kusin mimmie så ska vi umgås lite:) klockan 16.00 Ska jag till hedebyskolan för ett sista möte med rektorerna, och imorgon börjar jag i klass 9C, samma klass som min kusin:)
Sen har det inte hänt så jätte mycket, Saknar såklart mina vänner i Nykvarn men kommer snart och hälsar på igen :)

just det, Har fått en ny katt hemma hos therese bara för att min Benjamin försvann:( men nu har jag fått en ny liten Kisse som heter Gustaf, bild kommer:) men nu ska jag fortsätta lite i mitt rum sen möta kusin:)

Puss<3


Kommentarer
Postat av: joss

jag saknar dig gumman! <3

2010-01-25 @ 18:12:35
URL: http://cuteoverload.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0